Pasikeitimai VESTAS komandoje

Chris Nicholson and Wouter at the Nav Station. Photo: Brian Carlin / Team Vestas Wind

Sausio 2 d. Team Vestas Wind paskelbė, jog škiperis Chris Nicholson gavo užduotį per sausio mėnesį peržiūrėti komandos sudėtį. Tikslas - užtikrinti, jog tinkama komanda bus pasiruošusi grįžti į varžybas. Jiems tai reiškia visiškai ką kitą, negu pirminis kelias iš Alikantės į Gotenburgą.

Chris Nicholson pabaigė savo vertinimą, kartu su pagrindiniu rėmėju Vestas bei kitu rėmėju Powerhouse, ir buvo priimtas sprendimas, jog Wouter Verbraak daugiau nebebus Vestas Wind komandos navigatoriumi. Team Vestas Wind komandą papildys naujas navigatorius iki sustojimo Lisabonoje ir 8 etapo starto birželį.

Likusi kranto ir buriavimo įgula tęs darbą kaip neatsiejami Team Vestas Wind komandos nariai, panaudos visus savo gebėjimus padedant Persico remontuojant jachtą kur tik įmanoma. Jie taip pat prisidės prie pagalbinės veiklos siekiant palaikyti komandos sugrįžimą į lenktynes, įskaitant dalyvavimą visuose jachtų sustojimo taškuose.

Šiuo metu Vestas Wind jachta yra Maersk Line konteineriame laiva pakeliui iš Kvala Lumpuro (Malaizija) į Genoją (Italija). Numatomas atvykimo laikas - sausio 25 d. Vėliau jachta vilkiku bus nugabenta į Persico Marine laivų statyklą Bergame (Italija), kur kranto ir buriavimo įgulos pradės laivo atstatymą. 

Komentaras

Team Vestas paskelbė, kad keičia šturmaną Wouter Verbraak, dėl kurio kaltės jachta susidūrė su rifu. Šiandien laidoje "Inside track" buvo svarstoma: gerai tai ar blogai. Geras klausimas - kaip įvertinti, ko tikėtis, kas logiška o kas nepateisinama.

Kapitonai keičia šturmanus varžybose už: 1) taktines klaidas, 2) netinkamą hirdometeorologijos ir okeanografijos interpretaciją, 3) "chemiją" būti su žmonėmis. O čia Wouterio atveju nei viena nei kita nei trečia. Bet Chris-as, Vestas škiperis, paskelbė, kad jie keičia šturmaną. Kodėl jis nusprendė būtent taip. Diskusijoje, kur numones reiškė du ankstesnių VOR dalyviai, gimė tokia tiesa: Krisas privalėjo imtis veiksmų, kad įtikintų akcininkus bei įgulą, kad kažkas daroma, kad reaguojama į nesėkmę, kad įgulai nereikės žvalgytis per petį į žmogų, padariusį tokią akivaizdžią ir vaikišką klaidą. Nors "už vieną muštą duoda dešimt nemuštų", bet yra dalykų, su kuriais turėjo susitvarkyti ir nemuštas. T.y. paprastų dalykų, rutininių, arba kasdieninių, nes šturmano pareiga kiekvieną minutę užtikrinti laivą nuo sėdimo ant seklumos, antra pareiga - užtikrinti greičiausio kelio parinkimą.

Kreiserinio Buriavimo Mokykla