VOR kronikos: mokėjimas buriuoti prasideda nuo defekacijos įvaldymo (2015-01-09)

Aš tai žinau nuo užpernai. O Stefanas Kuperis (Brunel reporteris) tai sužinojo dabar. Vienok, jo atradimo džiaugsmo postas yra toks virtuoziškas, kad tiesiog išversiu, kad nepakenkčiau originalui. - Kreiserinio Buriavimo Mokykla 

4-i Top dirgikliai Brunel jachtoje

Brunel įgula paliko uostą kaip idealū viengungiai, vienas kaip visi ir visi kaip vienas – Brunel buriuotojai yra džentelmenai. Bet užteko jiems išplaukti į jūrą ir jų gerieji įpročiai kažkur išgaravo ir jie pavirto į Neandertaliečius, turinčius tik pirminius poreikius: valgymą, miegojimą ir buriavimą. Kelių kvadratinių metrų plote harmoningai gyvena devyni “Cochinos” (tai ispaniškai reiškia kiaulę, bet taip jie vadina vieni kitus).

4-as dirgiklis

Naujiena man, bet atsirado problema su vandens nuleidimu tualete. Sklinda gandai, kad tualeto nuleidimo procesas reikalauja aukštesnio nei 110 taškų IĄ. Kelios svirtys turi būti perjungtos, kad išleistum savo “šūdą pro duris”. Jan Dolmer tvirtina, kad tai ne visada daroma sėkmingai. Tačiau niekas neprisipažįsta, kad tai pamiršta, tad skverbiasi mintis, kad čia dvasios naudojasi tualetu. Reikia pastebėti, kad šūdo likučiai, kurie plūduriuoja tualete, neatrodo juokingai.

3-as dirgiklis

Amžina tema – maisto vogimas. Team Brunel vyrai dirba visose srityse kaip gerai sutemptas mechanizmas, bet kai reikalas liečia maistą, visi lieka už save ir tik dievas už visus. Dienos krepšiai yra prikimšti skirtingais maisto produktais, kurių neduotumėte net savo šuniui. Astronautų maistas. Juose yra tik keli nuostabūs dalykai, kaip dešrelės, sausainiai ar saldainiai, kurie sušvelnina žemą kulinarijos lygį laive. Žinoma, jei kas nors nenugvelbia jų jums iš po nosies. Tai pripažįsta visi, išskyrus Louis Balcean.

2-as dirgiklis

Tema, kaip kylanti žvaigždė patekusi į antra vietą – Pablo Arrarte skundas: žmonės, miega kaip švilpikai. Bet Patanas supranta miegojimą laive kaip meno rūšį. Mažasis ispanas mėgsta miegoti savo gulte visas susisukęs (galūnės kyšo visomis kryptimis – paaiškinimas) ir leisti tylius garsus. Bet jei pajudini jį, jis pradeda niurzgėti: “yra kažkas laive, kas žadina tave stumdydamas tavo kojas, ir tai labia nervina. Ne, aš neminiu jokių vardų, bet jie prasideda B ir baigiasi Ekking.

1-as dirgiklis

Pirmos vietos nusipelno nosies dirgiklis: kvapas viduje laivo panašus į kvapą dramblio narve. Visi įgulos nariai kasdien patvirtina, kad šaldytas džiovintas maistas netinkamas virškinimui. Šis kvapas nervina Louis Balcaen ir Andrew Cape, kurie tvirtina, kad jo atsiradime jie nedalyvauja. Tik Gerd-Jan Poortman atrodo pastoviai kaltas. 

Komentaras

Tiek šiandien paporino Stefanas. Ačiū jam. O jei rimtai, esu pastebėjęs tiesioginę priklausomybę – kai tik įgulos nariai išmoksta nuleisti vandenį tualete, jie pradeda daugiau suprasti burėse.

MAPFRE reporteris Francisco Vingale pastebėjo kleistą priklausomybę – kad plaukiant link pusiaujo orai šyla veik su kiekvienu platumos laipsniu. O tuo pačiu mažėja laivo pasvirimas prie to paties vėjo greičio. Pasirodo, lengvesnis (nes šiltas) oras mažiau spaudžia į bures ir jie jau ruošiasi kelti MH0. Žinoma, naktį. MH0 – Masthead Code Zero – 305 m2, su 1,5 metro ilgio autrigeriu laivagalyje, naudojama pučiant silpniems vėjams (0-6 mazgai), arba pučiant vidutiniams vėjams plaukiant pusvėjo kursu, arba plaukiant bakštagais pučiant stipriems vėjams (nuotraukoje).

O jei rimtai, tai reikėtų prisiminti Malakos sąsiaurį. Ten prasidės naujas startas, nes jame nėra vėjo. Tie laivai, kurie greičiau atbėgs prie sąsiaurio, sustos ir juos pasivys atsiliekantys. Todėl nėra jokios prasmės dabar bandyti atsiskirti nuo bandos ir patekti į neprognozuojamas sąlygas. Matyt tai suprato jau visi ir iki Malakos sąsiaurio visi laikysis vienos trajektorijos, neieškodami nuotykių už šeimos ribų.